FANDOM

Aktuelt er en rubrik på forsiden af Dansk Udspring Wiki, som bringer korte nyhedshistorier på tværs af Dansk Udspring.

Nedenstående findes et arkiv over historier fra forsiden.

Dato Aktuelt
2017-06-16 LEN European Diving Championchip 2017 afholdes fra 12.-18. juni, men desværre uden dansk deltagelse.
2017-05-13 Bogen Springboard and Platform Diving er den seneste samlede fremstilling af at undervise udspring.
2017-04-20 Lørdag den 22. april afholdes der Trip Trap stævne i svømmehallen ved Syddansk Universitet arrangeret af Frem Odense udspring.
Artiklen om vipper er gennemskrevet og udvidet med masser af nyttig information.
2017-04-14 I påsken afholdes Amsterdam Diving Cup med deltagelse fra Frem Odense udspring, Lyngby Udsprings Klub af 2002 og Martin Bang Christensen fra landsholdet.
2017-03-18 Artiklen om Idrættens forsikringer er opdateret med information om dækning af private ejendele.
Dansk Udspring Wiki indfører ny proces for artikel verifikation.
Lørdag den 18. marts afholdes der Trip Trap stævne i Svømmehallen ved Syddansk Universitet arrangeret af Frem Odense udspring.
2015-08-20 Lørdag den 22. august afholdes Dödshopp DenmarkHavnebadet Islands Brygge og dagen efter, søndag den 23. august afholdes DM i vandbombe samme sted.
Lyngby Udsprings Klub af 2002 og Sensitiv Balance afholder mentaltræningskursus om hjertekohærens.
2014-09-13 Andreas bliver junior verdensmester ved Verdens Junior Mesterskaber i Penza. Det er 31 år siden Dennis sidst tog titlen for Danmark.
Masser af Trip Trap stævner er meldt ud for efteråret.
2014-09-06 Victor afslører de første detaljer om Dansk Udspring Database 3, som skal afløse den hidtidige Dansk Udspring Database.
Andreas og Claus er afrejst til Verdens Junior Mesterskaber i Penza.
Dansk Svømmeunion melder ud om Bruttotruppen i 2014, herunder at Diving Lund får deltagelse af landsholdet.
2014-06-28 Andreas, Martin og Claus er afrejst til Europæiske Junior Mesterskaber i Bergamo.
Dansk Udspring Wiki har fået facilitets artikler om bobleanlæg og platforme.
2014-04-24 SK Poseidon inviterer til masters stævnet Nordic Light 2014, der afholdes i Högevallsbadet.
Dansk Udspring - Masters siden er gået i luften på Facebook, den redigeres af Marianne og Victor.
2014-02-10 Årets første Trip Trap stævne i Greve Svømmehal har modtaget tilmelding fra 93 udspringerere fra klubberne AGF, FFS, Frem, GU, LUK og SKP.
2014-02-02 Udspringere fra Frem og LUK deltager i Eindhoven 31. januar - 2. februar. Maja og Laura tager dansk guld i C pigers synkro konkurrence.
2014-02-01 Resultater på udspringernes profilside har fået tilføjet Guld %, som er i forhold til vinderen. Data stammer fra Dansk Udspring Database.
2014-01-23 Projekt Ta' springet 2014 bliver præsenteret i Kolding ved Dansk Svømmeunions tværgående forum.
Den 25. december udnævner radioprogrammet Året der gik, 2014 til året hvor udspring går fra at være urban- til at være folkesport.
2014-01-14 Den 6.-8. december gennemførte DGI for første gang deres nye kursus for trænere i udspring, med deltagelse af tre jyske klubber.
2013-12-17 Ved Dansk Svømmeunions konference den 14. og 15. december præsenterede vi vores sport for 80 danske svømmeklubber, se præsentationen Udspring - en olympisk sport og læs hvordan vi gerne vil støtte nye klubber.
Ved Nordiske Mesterskaber den 29. november til 1. december tog vi 14 medaljer til Danmark, til lykke til de Nordiske Juniormestre Andreas, Laura og Martin.

Also on FANDOM

Random Wiki